Sunday 3 February 2013

NYX lipsticks review :)

Hi everyone! Cześć wszystkim!

Today I have for you NYX lipsticks review. I'm not feeling very well today- I have cold :(- and my pictures are not the best, but I hope you will be satisfied with this post xx

Dzisiaj mam dla was recenzję pomadek NYX. Nie czuję się dziś zbyt dobrze-jestem przeziębiona :(-i moje zdjęcia nie są najlepsze, ale mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowane/ani tym postem xx


I've bought NYX lipsticks about month ago. I've got them from e-bay. Here are pictures of them:
Pomadki NYX kupiłam około miesiąc temu. Mam je z e-bay'a. Tutaj są ich zdjęcia:




As you can see the colours are unusual, but I've chosen them to do unusual make-up ;) I have an idea of doing Cleopatra look, so I'll definitely need my black lipstick ^^

Jak widzicie kolory są niezwykłe/niecodzienne, ale wybrałam je aby robić niezwykły/niecodzienny makijaż ;) Mam pomysł, aby zrobić wygląd Kleopatry, więc definitywnie będę potrzebowała mojej czarnej pomadki ^^

NYX lipsticks are creamy and intense. You can't wash them off easily. Maybe for some of you it will be an advantage- they are scentless. This is not an advantage for me, cause I like when a lipstick has delicate scent of vanilla or something like that. You have to put at least to layers to get perfect look, but this is normal. I've done pictures of all of them on my lips and skin, so you can see how they can look like on you ;)

Pomadki NYX są kremowe i intensywne. Nie można ich łatwo zmyć. Może dla niektórych z was to będzie zaleta- są bezzapachowe. To nie jest zaleta jak dla mnie, ponieważ lubię kiedy pomadka ma delikatny zapach wanilii lub czegoś w tym stylu.  
Musicie położyć przynajmniej dwie warstwy, aby mieć perfekcyjny efekt, ale to  jest normalne. Zrobiłam zdjęcia pomadek na moich ustach oraz skórze, więc możecie zobaczyć jak prawdopodobnie wyglądałyby na was ;)


From the left: femme, pure red, medusa, penelope, cinnamon sugar, shiva.


femme-my favourite one/moja ulubiona ;)


pure red-this one is on my third place/ta jest na moim trzecim miejscu


medusa- it's for someone who def. like the colour, for me it's to dark, but I will try to use it one day/ jest dla kogoś, kto definitywnie lubi ten kolor, dla mnie jest za ciemna, ale spróbuję jej użyć któregoś dnia ;p


penelope- I will use it only for extreme looks, but I...hate it, because as you can see it's really smudgy/ Użyję jej tylko do ekstremalnych makijaży, ale...nie cierpię jej, ponieważ jak możecie zauważyć bardzo się rozmazuje


cinnamon sugar- it's on my second place, I love it-simply as that/jest na moim drugim miejscu, kocham ją-tak po prostu ;p


shiva- nice for a night out, still too dark for me, but if this colour suits you-go for it!/dobra na nocne wyjście, wciąż zbyt ciemna jak dla mnie, ale jeśli ten kolor wam pasuje to-sięgnijcie po nią!


Generally these are really good lipsticks. I don't like them for beeing scentless but as I said-it might be an adventage for you. Therefore it seems like not every single one of the collection is good, so I will give them '7' ;)

Generalnie to są bardzo dobre pomadki. Nie lubię ich za bezzapachowość, ale jak powiedziałam-to może być zaleta dla was. Idąc dalej wygląda na to, że nie każda pomadka z kolekcji jest dobra, więc daję im '7' ;)




That's all in this review. If you have any questions-write a comment, e-mail me or send a message on my facebook page xx

To wszystko w tej recenzji. Jeżeli macie jakieś pytania to napiszcie komentarz, maila albo wyślijcie mi wiadomość na facebook'u xx








No comments:

Post a Comment