Tuesday 12 February 2013

Clothes ! ♥

Hello! Cześć ! : )

On this side of the screen Zuzia. I performed several times as a model in posts below. Today I would like to introduce what I like and more particularly-clothes and winter sales. Last Saturday I went with my whole family for shopping. I managed to grab some really great clothes for a small amount of money. 


Z tej strony ekranu Zuzia. W postach poniżej  występowałam kilka razy jako modelka. Dzisiaj to ja chciałabym przedstawić wam to, co lubię a dokładniej ciuchy i zimowe wyprzedaże ! W ostatnią sobotę wybrałam się z całą rodzinką na zakupy, udało mi się dorwać kilka na prawdę świetnych ciuchów za małe pieniądze. 






 Tutaj trafiłam na dżinsy w PRIMARKU za 13 funtów. Czarne z zamkami na nogawkach i na górze przy kieszeniach. Posiadają też ćwieki na przednich kieszeniach. Są bardzo wygodne i świetnie leżą. 


 

Here I found a pair of jeans in Primark for £ 13. Black, with zippers on the legs and the top of the pockets. They also have studs on the front pockets. They are very comfortable and they fit on me well :)
 Tutaj mamy bluzkę w kolorze pudrowego różu z kołnierzykiem z kamieni. Kupiłam ją w MISS SELFRIDGE (http://www.missselfridge.com). Była ostatnia i kosztowała tylko 10 funtów. Bardzo dobrze leży, jest przewiewna, lecz najlepiej założyć pod nią czarną lub białą podkoszulkę na cienkich ramiączkach. 


Here we have a shirt in powder pink color with a stones collar. I bought it at MISS SELFRIDGE (http://www.missselfridge.com). It was the last one and it cost only £ 10. It fits very well, but it is better to wear undershirt with thin straps underneath (black or white).




 Znów spodnie. Lecz tym razem idealne na lato ! . Śliczne białe spodnie w szaro czarne kwiatki idealny materiał. Mają troszkę wyższy stan więc pasują do krótkiej bluzki pod którą można włożyć strój kąpielowy i iść na plażę !. Zakupu dokonałam w ZARZE (http://www.zara.com) również na przecenie. Ten oto zakup wyniósł mnie 10 funtów. Uważam że warto : ) 

Again-trousers, but this time-perfect for summer! Cute white trousers with gray-black flowers, ideal material. They are a bit higher than the first pair, so they will be perfect for short T-shirt. You can put your swimming suit underneath and go to the beach!. I made my purchase in ZARA (also on sale). It cost me 10 pounds. I think they're worth it :)


 Bluzkę ARMANI JEANS zakupiłam w tak zwanym ciucholandzie. Zapłaciłam za nią tylko 2,50 a jest super .

ARMANI JEANS shirt. I bought in 'secound hand' shop. I paid only 2,50 and it's fabulous. !! ♥





Skarpetki neo-leo ! : ) . Znów zakup zrobiony w PRIMARKU ! 5 par za 2,50 ? Super deal. Zwłaszcza, że są świetnej jakości. Tak na marginesie to uwielbiam skarpetki-mam ich miliony. Jeśli macie jakieś śmieszne lub fajne skarpetki -podzielcie się z nami zdjęciami ! :p


Socks neo-leo! :). Again, the purchase made ​​in PRIMARK! 5 pairs for 2.50? Super deal, because they are also great quality. By the way, I love socks-I have millions of them. If you have any funny or cool socks-share with us some photos! : p






 A tu coś z kosmetyków. Prezent walentynkowy od mamy : * . Nie mam pojęcia jaka jest cena lecz kosmetyki DIRTY WORKS które można zakupić w BOOTS'IE świetnie pachną ! Tutaj mamy dezodorant, żel pod prysznic, krem do stóp i balsam do ciała. Dostałam również szczoteczkę do cieni,  pensetkę i pędzelek do eyelinera . Jestem zadowolona z tak wspaniałego prezentu ! . A co wy dacie Swoim ukochanym na walentynki ? 
And here's something to do with cosmetics. Valentine's Day Gift from Mom: *. I don't know what is the price but DIRTY WORKS cosmetics which can be purchased in BOOTS smell great! Here we have deodorant, shower gel, foot cream and body lotion. I've got also tweezers, eyeshadow brush and eyeliner brush. I am happy with this wonderful gift! . What you will give to  beloved ones on Valentine's Day?


Zu xx

2 comments: