Thursday 7 February 2013

Neo Leo :)

Hi! Cześć!

As I said yesterday I was inspired by article I've read recently. I just couldn't resist to do this make-up (even though I'm sitting at home with a bad cold :/). Check out what I've prepared and if you have any questions please ask xx

Jak powiedziałam wczoraj byłam zainspirowana artykułem, który ostatnio przeczytałam. Po prostu nie mogłam się oprzeć zrobieniu tego makijażu (mimo, że siedzę w domu z beznadziejnym przeziębieniem :/). Sprawdźcie co przygotowałam i jeśli macie jakieś pytania to pytajcie :**

Mrau ^^


 with red lips and fake lashes
z  czerwonymi ustami i sztucznymi rzęsami
with cinnamon sugar lips ans without fake lashes (i prefer this option)
z cynamonowo-cukrowymi ustami i bez sztucznych rzęs (preferuję tę opcję)

Kisses! xxxx
Buziaki! :****

No comments:

Post a Comment