Thursday 21 February 2013

Time for a post! :)

Hi all!
Cześć wszystkim!

I'm really sorry I didn't post for such a long time... I'm busy at the moment and it's hard to even find a second for myself. I hope you will forgive me after this post :) I've decided to share with you make-over :) I've done make-up for a girl that doesn't like wearing make-up on daily basis and if she does-it can't be heavy! She has ginger hair and... blue eyes. Some of people think that if you have blue eyes and ginger hair you can't wear green make-up. That's not true and you will see it as well! :) She has also pale skin, lashes and almost-no eyebrows. Be careful when you will plug yours! This make-over was challenging , but I meet her criteria and I was happy about my work at the same time! Enjoy ^^

Bardzo przepraszam, że nie pisałam przez tak długi czas... Jestem zajęta i bardzo trudno mi znaleźć nawet chwilkę dla siebie. Mam nadzieję, że po tym poście mi wybaczycie :) Zdecydowałam podzielić się z wami makijażową transformacją :) Zrobiłam makijaż dziewczynie, która nie lubi malować się na codzień i jeśli już to nie może być to ciężki makijaż! Ma rude włosy i... niebieskie oczy. Niektórzy ludzie uważają, że jeśli masz niebieskie oczy i rude włosy to nie możesz robić zielonego makijażu. To nie jest prawda i wy również to zobaczycie! :) Ona ma również jasną cerę, rzęsy oraz prawie zero brwi. Uważajcie, gdy wyrywacie swoje! Ta makijażowa transformacja była dla mnie wyzwaniem, ale sprostałam jej kryteriom i jednocześnie byłam zadowolona ze swojej pracy ! Miłego oglądania ^^


before/przed
 after/po

 I've used 120' palette, brown eye pencil and black Maybelline Falsies mascara./Użyłam palety 120 kolorów, brązowej kredki do oczu oraz czarnej maskary Maybelline Falsies.

Skin79 snail nutrition foundation with little bit of  Rimmel, FM blush and for lips unknown lipsticks in light pink and nude (mixed together) :)/ Skin79 podkład z wyciągiem ze ślimaka z odrobiną podkładu Rimmel, róż z FM, a na usta nieznane pomadki w kolorze jasnego różu i nude (zmieszane ze sobą) :)


Soon I will post next make-over. Tell mi if you liked this one xx

Niedługo opublikuję kolejną 'transformację makijażową'. Powiedzcie czy ta wam się spodobała xx

2 comments:

  1. Replies
    1. Też tak uważam ^^ Tylko szkoda, że zdjęcia czasem nie są w stanie dokładnie oddać efektu. Mam nadzieję, że z czasem będę robić lepsze fotki :) Pozdrawiam!

      Delete