Monday 25 February 2013

Sensitive skin!

Hi all!
Cześć wszystkim!

I've promised you post about sensitive skin care, so here it is! :) What's the problem with sensitive skin and how you can tell you have one? Well-sensitive skin reacts to... everything! Cosmetics, food, temperature. Your skin is getting red when you're going outside during the winter and when you're coming back home? The reason is that you may have really thin skin (this is the one of possible feature of sensitive skin), so your capillaries don't have a good barrier and they are likely to expand and break. If it comes to food-you have sensitive skin, when it reacts to spicy dishes.  Are you getting red cheeks after eating pizza 'inferno'?;p

Obiecałam wam post na temat pielęgnacji wrażliwej cery, więc oto on! :) Jaki jest problem z wrażliwą skórą i skąd mogę wiedzieć, że taką mam? Więc-wrażliwa skóra reaguje na... wszystko! Kosmetyki, jedzenie, temperaturę. Twoja skóra robi się czerwona, gdy wychodzisz w zimę z domu albo gdy wracasz do domu? Powodem może być to, że masz cienką skórę (jedna z możliwych cech wrażliwej skóry), więc twoje naczynka nie mają dobrej bariery i są bardziej narażone na rozszerzanie i pękanie. Jeżeli chodzi o jedzenie-masz wrażliwą skórę jeśli reaguje na pikantne potrawy. Masz czerwone policzki po jedzeniu pizzy 'inferno'?;p



So what about cosmetics? Everything that is perfumed, made with alcohol or even strong fruit acids won't be a good choice for sensitive skin. Of course you can tell me that if you have an acne problem than you have to use strong cosmetics, but I will respond-I've made this mistake before. I was using a lot of strong toners, washing gels, lotions and I've made my oily skin dehydrated. My sensitive skin started to struggle with recovery. I had LOADS of problems. Now I'm smarter and I know that even if you struggle with acne you have to remember about priorities: hydration and sensitivity of your skin. You can decrease acne just by treating your skin how it should be-with kindness and love ^^

Więc co jeśli chodzi o kosmetyki? Wszystko co jest perfumowane, z zawartością alkoholu czy nawet z mocnymi kwasami owocowymi nie będzie dobrym wyborem dla wrażliwej skóry. Oczywiście możecie mi powiedzieć, że jeśli macie problem z trądzikiem to należy używać silnych kosmetyków, ale ja wam wtedy odpowiem-zrobiłam kiedyś ten błąd. Używałam silnych toników, żeli do mycia, balsamów i odwodniłam swoją tłustą cerę! Moja wrażliwa skóra zaczęła mieć problem z odnową. Miałam MNÓSTWO problemów. Teraz jestem mądrzejsza i wiem, że nawet jeśli borykasz się z trądzikiem musisz dbać o priorytety: nawilżenie oraz wrażliwość twojej skóry. Możesz zmniejszyć trądzik poprzez traktowanie swojej skóry tak jak być powinno-z uprzejmością i miłością ^^


Pictures found on internet.  How coll are they! *_* /Zdjęcia znalezione w sieci. Jakie one są świetne!

We have to remember: everyone is a different case, but if it comes to me I will strongly recommend trying out Aloe Vera range from The Body Shop. 
http://www.thebodyshop.co.uk/affiliates/ppc/aloe.aspx?cm_mmc=LabeliumSearch-_-Bing-_-GenericIngredients-_-aloe%20vera%20body%20shop&tmcampid=5&tmad=c
Why? Because it's the gentlest range I've ever used. Aloe Vera is a powerful plant. It makes your cells recover quicker and more effective. It definitively decreases acne and any kind of skin problems. It soothes sensitive skin. This is not a commercial. Nobody paid me for doing it. I've bought it, tried it and loved it! Simple as that :)

Musicie zapamiętać: każdy przypadek jest inny, ale jeśli chodzi o mnie to serdecznie polecam spróbowanie serii Aloe Vera z The Body Shop.
 http://www.thebodyshop.co.uk/affiliates/ppc/aloe.aspx?cm_mmc=LabeliumSearch-_-Bing-_-GenericIngredients-_-aloe%20vera%20body%20shop&tmcampid=5&tmad=c
Dlaczego? Ponieważ to najdelikatniejsza z serii jaką kiedykolwiek używałam. Aloes to silnie działająca roślina. Przyspiesza i zwiększa możliwość regeneracji komórek. Definitywnie zmniejsza trądzik oraz inne skórne problemy. Uspokaja wrażliwą skórę. To nie jest reklama. Nikt mi za to nie zapłacił. Kupiłam tę serię, spróbowałam i pokochałam! Tak po prostu :)




Thank you for reading and if you have any questions-write to me xx

Dziękuję za czytanie i jeśli masz jakieś pytanie-napisz do mnie :**

No comments:

Post a Comment