Saturday 23 February 2013

Blue smokey eyes! :)

Hi!
Cześć!

Today I have for U new makeup. I was inspired by Huda Beauty. Maybe you've already heard about her?:) http://hudabeauty.com/ I've done this blue smokey eyes for today's evening. Let me know what you think about it xx

Dzisiaj mam dla was nowy makijaż. Byłam zainspirowana przez Huda Beauty. Może już o niej słyszeliście?:) http://hudabeauty.com/ Zrobiłam owe niebieskie przydymione oczy na dzisiejszy wieczór. Dajcie mi znać co o tym myślicie xx


 Weird light, but I couldn't catch the sunlight, cause it was already 6pm!/Dziwne światło, ale nie mogłam złapać promieni słonecznych, ponieważ była już 18 godz.!
My goal-buy a canon! /Mój cel- kupić canona!
 :P
I've done it! I've uploaded the picture with horrible flash! lol I just wanted to show you how it shines (make up!). Just a different perspective ;p/Zrobiłam to! Wstawiłam zdjęcie z okropnym błyskiem! Chcialam po prostu pokazać wam jak się świeci (makijaż!). Ot tak-inna perspektywa ;p




No comments:

Post a Comment