Monday 4 February 2013

Red'n'Gold make-up ^^

Hi! Cześć!

Finally I have this make-up for you! xx Thank you for waiting  and thank you for commenting my status on facebook today ;) I'm sooo happy about this assessment! *_* Without saying much more here are the pictures:

W końcu mam dla was ten makijaż! :** Dziękuję za to, że czekaliście i dziękuję za dzisiejsze komentarze na facebook'u ;) Jestem taaaaak szczęśliwa z tego zaliczenia! *_* Bez owijania w bawełnę tutaj są fotki:

I've used 120' palette, Maybelline drama black eyeliner, Maybelline Falsies Mascara, Sleek dip in gold eyeliner-my new product ^^ Użyłam Maybelline drama czarny eyeliner oraz Falsies tusz do rzęs, Sleek dip in złoty eyeliner-mój nowy produkt ^^



 I've decided to do light lips and eyebrows, cause eyes are really dark and intense :)
Zdecydowałam zrobić jasne usta oraz brwi, bo oczy są bardzo ciemne i intensywne :)
 Do you like double line?
Podoba wam się podwójna linia?
 Get the 'Native American look' ;p

My eyes were already looking 'sick' and on sunday I stayed in bed heh.
Moje oczy już wyglądały na 'chore' i w niedzielę zostałam w łóżku heh.



This is a bonus for your  waiting! :) Zuzka's ombre nails (I paint them). Nail varnishes used: 
Tchibo GmbH 'colours' no 43, Rimmel 'I <3 lasting finish' no 270 'hot shot', Rimmel 'I <3 lasting finish' no 045 'misty jade' and for base: NYC 'Expert Last Nail Polish no 134 'Pinistripe White'.

To jest bonus za czekanie! Zuzki paznokcie 'ombre' (Ja je malowałam). Użyte lakiery:
Tchibo GmbH 'colours' numer 43, Rimmel 'I <3 lasting finish' numer 270 'hot shot', Rimmel 'I <3 lasting finish' numer 045 'misty jade' i jako baza: NYC 'Expert Last Nail Polish numer 134 'Pinistripe White'.


Thank you for reading this blog and please-if you have any questions about nails, make-up, skin care or whatever else don't be affraid to ask. I appreciate opinions as well! Best wishes xx

Dziękuję za czytanie tego bloga i proszę-jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące panokci, makijażu, pielęgnacji twarzy czy czegokolwiek innego to nie bójcie się pytać. Cenię sobie również opinie! Pozdrówka :**




If you wonder how to do ombre nails I am more than happy to share this youtube movie with you: (it's not mine, but it's worth watching xx -in english)
Jeżeli zastanawiacie się jak zrobić paznokcie 'ombre' to z wielką chęcią podziele się z wami tym filmikiem z youtube'a: (nie jest mój, ale jest warty obejrzenia :** -po angielsku)









No comments:

Post a Comment