Sunday 10 March 2013

Wedding day.

Hi everyone!
Cześć wszystkim!

Today I have for you sneak peak of the wedding day. My mother in law got married this Saturday. I was a make-up artist and a bridesmaid! That was a big challenge but I've made it  :P 

Dzisiaj mam dla was mały podgląd ślubnego dnia. Moja teściowa wyszła za mąż w tą sobotę. Ja byłam makijażystką oraz świadkową! To było dla mnie wyzwanie, ale sprostałam mu :P




 My make-up is a blend of light and dark brown with shimmering pink, velvet and a touch of silver.
Mój makijaż to miks jasnego i ciemnego brązu z błyszczącym różem, fioletem i odrobiną srebra.

 Zuzia's make-up is a blend of light and dark brown and 3 shadows of silver.
Makijaż Zuzi to mieszanka jasnego i ciemnego brązu z 3 odcieniami srebra.

 Plus eyeliner of course! ;p She loves it. Dress bought in ZARA.
Plus eyeliner oczywiście! ;p Ona go kocha. Sukienka kupiona w ZARA.

Brides bouquet. She's done it by herself!
Bukiet panny młodej. Zrobiła go sama! 

 Bridesmaid's dress. I've bought it in River Island (20 pounds)
Sukienka świadkowej. Kupiłam ją w River Island (20 funtów)

Necklace bought in H&M (7 pounds)
Naszyjnik kupiony w H&M (7 funtów)

 Bridesmaid's bouquet.
Bukiet świadkowej.

Bride's make-up. Blend of light and dark brown with notes of pink and shimmering white.
Makijaż panny młodej. Mieszanka jasnego i ciemnego brązu z nutami różu oraz świecącej bieli.


Let me know if you liked it! xx
Dajcie mi znać jeśli wam się spodobało! :**


No comments:

Post a Comment